wtorek, 1 grudnia 2009

fotograf - murarz - tynkarz - glazurnik



Dzisiejszy dzień spędziłem ze śmigłem podpiętym do udaru i czterema wiadrami. Do tego zestaw klejów w workach po ileś tam kilogramów (ciężkich jak dla mnie), wiele metrów styropianu piętnastki. Lina i bloczek. Ociepliliśmy ze Szwagrem jedyną nieocieploną ścianę. Jutro zatapiamy siatkę i jedziemy po wierzchu klejem - tak powiedział.

Od wiercenia śmigłem w wiadrze nie dostałem nowych myśli. Dzisiaj był dzień bez myślenia. Piszę ten post pijąc produkt browaru z Opolszczyzny z literą N w logo. Pierwszy raz to spożywam, a od ponad dwóch lat robię dla nich różne rzeczy. Ale jest niezłe. Ma smak, a to już nie jest takie oczywiste. I tanie nawet. Jak na fotografa, bo dla etatowego murarza tynkarza to takie po prostu piwo do drugiego śniadania.

2 komentarze:

  1. ja mysle, zeby na becve wziac polskie piwo. pierdole te czeskie wzdymacze

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja już to uskutecznię tym razem. Wolę jak zwykle, cztery bronki i spać, a po tym czeskim to tylko lejesz i lejesz, głowa ciężka, a spać się nie chce.

    OdpowiedzUsuń

Kto

Wojtek Sienkiewicz - fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok. Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca (kwadrat.edu.pl), redaktor magazynu www.5klatek.pl. Lubi to, co robi William Eggleston, Filip Zawada, Roger Ballen, Philip-Lorca diCorcia, Gregory Crewdson, Alec Soth, Dash Snow (ale już nie), Irving Penn, Nan Goldin, Richard Avedon, Paweł Olejniczak, Jeff Wall, Andy Goldsworthy, Paweł Syposz, Sandy Skoglund, Erwin Olaf, Duane Michals, Andrzej Kramarz, Mark Jenkins i Martin Gorczakowski, Iva Bittova, Cranes, Giagometti, COIL, Talk Talk, Peter Gabriel, Jim Jarmush. I pewnie jeszcze kilku innych.

Ten blog to po prostu notes. Nie ma tu moich cykli, ani nawet ich fragmentów. Może wycinki. Czasem lub przypadkiem.

Kontakt: wojteksienkiewicz(at)gmail.com

pierwszy blog