czwartek, 28 stycznia 2010

dzień na szynach

Nie mam z dzisiaj ważnej foty po tym, jak kierowca autobusu zabierającego mnie ze wsi w kierunku dworca kolejowego zrobił mi awanturę, że nie daję wyliczonych 3.30 zł, tylko że daję całą dychę. A taka kolejka za mną, bo mi się nie chce drobnych przynieść. Oczywiście musiałem go urzytomnić, że jest XXI wiek, że powinien się wstydzic zachowania przed każdym z pasażerów i że powienien przeprosić mnie i każdego pasażera za swoje zachowanie, bo nie jest to niczyją winą, że rano musi wstać, odśnieżyć swój autobus i jechać w zaśnieżony świat. Użyłem też kilku ciężkich argumentów, ale nie będę cytować.


W tramwaju wracając do domu znalazłem taką czapkę, jak powyżej.


A ta pani powyżej w pociągu do Kędzierzyna-Koźla to straszna męda. Taka niby ęą. Wiecie, że jak mucha wlatuje do knajpy to już pozywa restauratora i wzywa epidemiologów. A tu ludzie zmarznięci, zmęczeni. A ona sobie kładzie na fotelach swoje klamoty, bo musi mieć przy sobie. Ale wszystkie? Ile ma pani biletów? Jeden? To nie może pani zajmować dwóch miejsc. Te bagaże muszą iść na górę.

Nie poszły.


A rano tłk w 8 bo 22 jechał jakoś bokami, gdyż było wykolejenie po drodze, ale nikt z pasażerów o nim nie wiedział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kto

Wojtek Sienkiewicz - fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok. Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca (kwadrat.edu.pl), redaktor magazynu www.5klatek.pl. Lubi to, co robi William Eggleston, Filip Zawada, Roger Ballen, Philip-Lorca diCorcia, Gregory Crewdson, Alec Soth, Dash Snow (ale już nie), Irving Penn, Nan Goldin, Richard Avedon, Paweł Olejniczak, Jeff Wall, Andy Goldsworthy, Paweł Syposz, Sandy Skoglund, Erwin Olaf, Duane Michals, Andrzej Kramarz, Mark Jenkins i Martin Gorczakowski, Iva Bittova, Cranes, Giagometti, COIL, Talk Talk, Peter Gabriel, Jim Jarmush. I pewnie jeszcze kilku innych.

Ten blog to po prostu notes. Nie ma tu moich cykli, ani nawet ich fragmentów. Może wycinki. Czasem lub przypadkiem.

Kontakt: wojteksienkiewicz(at)gmail.com

pierwszy blog